شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

مشخصات فیلتر پرس | مشخصات فنی فیلتر پرس

مشخصات فیلتر پرس | مشخصات فنی فیلتر پرس

مشخصات فیلتر پرس | مشخصات فنی فیلتر پرس

برای آشنائی با مشخصات فنی فیلتر پرس با ما همراه باشید.

آمار بازدید 1491

 

 

مشخصات فیلتر پرس:

 

تعداد صفحات و ابعاد فیلتر پرس با توجه به ظرفيت کيک مورد نياز سفارش دهنده، قابل طراحی و ساخت می باشد.سوال بسیاری از سفارش دهندگان فیلتر پرس در رابطه با صفحات و نهایتا ابعاد فیلتر پرس می باشد، بدیهی است هر چه ظرفیت کیک فیلتر پرس بیشتر باشد تعداد صفحات بیشتر و تا حد ممکن بزرگ می باشد و نهایتا این امر منجر به بزرگ شدن ابعاد فیلتر پرس می شود.

1-کليه فيلترپرس ها مجهز به سيستم لرزشی جهت جداسازی کيک از صفحات می باشند، این سیستم پس از آبگیری کامل پساب و تشکیل کیک بصورت اتوماتیک شروع به کار می کند و منجر به جدا شدن کیک از بین صفحات می شود.

2-کليه فيلتر پرس ها مجهز به سينی جمع آوری آب مازاد در هنگام فيلتراسيون و شستشوی صفحات می باشند، بعد از آبگیری کامل کیک، فشار از روی صفحات برداشته می شود و چون فشار از روی صفحات فیلتر پرس برداشته می شود آب کمی که بین صفحات قرار دارد روی سینی تعبیه شده در دستگاه ریخته می شود.

در تصویر زیر سینی فیلتر پرس بصورت باز شده در زیر صفحات قابل رویت می باشند.

 

سینی قطره گیر

 

این سینی به صورت شیب دار ساخته می شود و به گونه ای عمل می کند که آب آزاد شده از بین صفحات داخل جوی های تعبیه شده کنار دستگاه هدایت شود و هدر رفت به صفر برسد و همچنین بهره وری به بالاترین میزان خود برسد.

3-در کليه فيلتر پرس ها شروع آب گيری و انتهای آن توسط PLC کنترل می گردد که نيازی به تشخيص اپراتور نمی باشد، با این وجود احتمال بروز خطا به صفر می رسد.

4-در فيلترپرس های دارای صفحات زياد، سيستم باز کننده صفحات به صورت اتوماتيک می باشد و نيازی به اپراتور جهت باز کردن صفحات نداردوليکن در فيلترپرس ها ی دارای صفحات کم، باز شدن صفحات همزمان با تخليه کيک صورت می گيرد.

5-در صورت درخواست سفارش دهنده، سيستم شستشوی اتوماتيک صفحات به سيستم اضافه می شود.


6-کليه مراحل ذکرشده(که به آن سيکل گفته می شود) توسط سيستم PLC کنترل و اجرا می شود.

مشخصات کلی فیلتر پرس در بالا بیان شد، قابل ذکر است اطلاعات کامل و جامعی شرکت های فیلتر پرس در هنگام دریافت سفارش از مشتریان دریافت می کنند و با توجه به آن اطلاعات طراحی و ساخت فیلتر پرس صورت می گیرد، پاره ای از این اطلاعات در جدول زیر جهت آشنایی کلی با نحوه محاسبات و ساخت فیلتر پرس قرار داده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.